AKADEMIJA WALDORF MARIBOR

IZOBRAŽEVANJE WALDORFSKIH UČITELJEV

Naši otroci so vrata v prihodnost

Vzgojitelji in učitelji se poglabljamo v tisto, kar je marsikomu samoumevno: v razvoj otrok, posameznikov, ki prihajajo za nami in bodo oblikovali svet, ko se bo umirila naša aktivna vloga v njem. Zato je neizmerno pomembno, kaj in kako otroci doživljajo v svoji rani mladosti. Več kot si morda mislimo lahko prispevamo k njihovemu razvoju in sposobnosti, da bodo v odraslosti kot svobodne, odgovorne, zadovoljne in samostojne osebnosti našli svoje mesto v svetu in aktivno prispevali k dobrobiti in razvoju družbe.


Vzgoja k samostojnosti, kreativnosti in zavestni odgovornosti

Waldorfska šola obsega celoten, dvanajstletni, osnovo- in srednješolski učni proces. Tako nudi celovito podporo široki paleti otrokovih potencialov in razvoju njegovih individualnih sposobnosti. Šola ob tem presega tradicijo in običajna znanja: razredni učitelj v waldorfskem razredu praviloma spremlja svoje učence od prvega do devetega razreda in jim snovi ne podaja le z intelektualnega, temveč tudi čustvenega in praktičnega vidika.


Od vzgoje k samovzgoji

Waldorfski učitelj ima veselje do medčloveških stikov in je navdušen nad oblikovanjem ter negovanjem odnosov z drugimi ljudmi. Odlikuje ga odprtost do sveta, ki ga obdaja. Ljudje postanejo waldorfski učitelji iz ljubezni do otrok ter mladostnikov in iz navdušenja nad učenjem. Samozaupanje, notranja gibljivost, strokovno znanje, čustvene in socialne kompetence so ključni za poklic učitelja. Biti učitelj v 21. stoletju ne zahteva le dobre strokovne osnove, temveč tudi sposobnost samorazvoja in samovzgoje ter odprtost zanju. Akademija Waldorf Maribor nudi k temu usmerjeno izobraževanje.


Izobraževanje je vseživljenjsko in praktično orientirano

Na izobraževanju se skozi osebna doživetja in praktične izkušnje spoznavamo z vsebino dela in poklicem waldorfskega učitelja. Izobraževanje spodbuja motivacijo in kreativnost ter posameznike navda s pogumom in domišljijo pri iskanju in doseganju individualnih rešitev v življenjskih situacijah, naj bo to v waldorfskih institucijah ali drugje.